sobota, 14 czerwca 2014

Urodzinowe życzenia dla mamy



Bądź Mamusiu uśmiechnięta
Na co dzień, nie tylko od święta.
My też chcemy Cię ucieszyć
Byś nie musiała się spieszyć.
Sami w domu posprzątamy
Bajek dziś nie oglądamy.
By Mamusię w czymś wyręczyć
I kłótniami jej nie dręczyć. 


Dni urocze, piękne, młode
W drodze życia napotkamy,
Ale jednym z najpiękniejszych
Będzie dzień urodzin Mamy.
Więc serdecznie Ci winszuję,
Aby przez ten dzionek cały
Tylko nuty zdrowia, szczęścia,
W Twoim sercu, Mamo, grały!

Dzień radosny, dzień jedyny
Twoje, Mamuś, urodziny,
Z serca składam Ci życzenia
dużo szczęścia, powodzenia,
gości miłych, kosza kwiatów,
moc toastów i wiwatów.



Dzisiaj urodziny mojej Mamusi
Tata do sprzątania zmusił.
Wszyscy w kuchni się krzątają
No i torcik przystrajają.
Choć gotować nie umiemy
To Ci z serca winszujemy
By Ci był przychylny świat
Żyj nam Mamo 200 lat.


Dzisiaj urodziny naszej mamy
Bukiet kwiatów jej więc damy.
Zawsze dzieciom jest oddana
Od wieczora aż do rana.
Więc mamusię uwielbiamy
I być grzeczni się staramy. 


Ile liści sypie las,
Ile godzin bije czas,
Tyle szczęścia i słodyczy
moje serce Mamusiu Twemu życzy!


Jakże Ci, Mamusiu, wyznać mamy,
że Cię kochamy?
Jak Cię zapewnić o tej miłości?
Jak życzyć Tobie w dniu imienin
szczęścia promieni?
Mamuniu, popatrz:
to w tych kwiatuszkach są
całe nasze serduszka.

Każdego roku o tej samej porze,
Każdy Ci życzy Mamusiu co tylko może.
I ja skorzystam z tej sposobności:
Życzę Ci szczęścia i sto lat radości.
To o czym marzysz by Ci się spełniło
I to co kochasz by Twoje było! 


Kochana Mamo,
żyj, nie licząc wcale lat,
Wciąż z rozkoszą patrz na świat!
Siłę ducha, myśli, nóg
Niech jak dotąd daje Bóg!
Zawsze zdrowa, z lekarstw kpij
I rozkosznie zawsze śnij!
Niechaj młodość w duszy wre,
Ogrzewając życie Twe!


Kto jest najważniejszy w świecie?
To nasza mama chyba to wiecie
Jest tak cudowna i ukochana
Więc jej życzenia ślemy od rana
Na urodziny Tobie życzymy
Samych radosnych, pogodnych dni
Niech Twoja droga w słońcu się skrzy
Perły niech ścielą Ci się do stóp
A moja miłość niech trwa aż po grób.


Mamo podaj rękę, niech ją ucałuję.
Dziś Twe imieniny - serdecznie winszuję.
Żyj mi mamo zdrowa, szczęśliwa, wesoła,
niech Ci żadna troska nie zasmuci czoła.
Niech Ci wszystko wokół radośnie się plecie.
Kocham Cię, ach kocham nad wszystko na świecie.

Siadaj Mamusiu, siadaj blisko.
Zaraz Ci opowiem wszystko.
Prawie całą noc nie spałam,
bo prezenty wymyślałam.
Na kanapie się kręciłam,
aż dla Ciebie wymyśliłam:
z lodu broszkę i korale
i śniegowe cztery szale.
Dziesięć czapek w śnieżną kratkę
i lodową czekoladkę.
Jak nie będzie Ci smakować,
to mnie możesz poczęstować!

Szczęścia, zdrowia, pomyślności
Czerp z życia Mamusiu same radości!
Niech los Ci zawsze sprzyja,
A co złe niech Cię Mamusiu omija.
Dużo słodkości, szczęścia w miłości
Samych luksusów, milion całusów.
Niech odejdą precz gorycze
Z głębi serca Tobie życzę.
O czym myślisz, o czym marzysz
Niech Mamusiu Ci w życiu się przydarzy!
Najszczersze życzenia, marzeń spełnienia
Z okazji urodzin składa, pamiętająca(y) o Tobie...


W dniu Twych urodzin Mamusiu,
w dniu Twego święta
pewna osoba o Tobie pamięta,
pamięta o Tobie i śle życzenia
by się spełniły wszystkie Twe marzenia,
niech Ci życie słodko płynie
w każdej chwili i godzinie,
aby wszystko się spełniło,
o czym marzysz Twoje było,
byś pogodne miała dni
z głębi serca życzę Ci!


W dniu urodzin Mamo moja,
Niech się śmieje buzia Twoja.
Niech Ci znikną troski i złości,
Żyj mi w zdrowiu i miłości.
Do nóg Twoich teraz padam,
I życzenia Tobie składam.
Żyj mi mamo moja miła,
Byś szczęśliwa w życiu była.
Byś nie zaznała żadnej goryczy,
Tego Ci Twoja córeczka życzy.

W każdej chwili Mamusiu, 
zawsze, wszędzie
niech Ci w życiu dobrze będzie
niech Cię los obdarzy 

wszystkim o czym marzysz...

Za to, że mnie wychowałaś
I na świat ten powołałaś.
Za twe nieprzespane noce
I że w garnkach wciąż furgoce.
Za obiadki najsmaczniejsze
Podziękować chce najmniejsze,
Dziecko mamy ukochane
Wychuchane, wydmuchane.


Z okazji Mamusiu Twojego święta,
kartkę ślę na znak,
że pamiętam.
I życzę Ci,
to jest sprawa oczywista,
żyj lat sto, a może i trzysta.


Z okazji urodzin Mamy 
laurkę Ci dziś damy.
Niech wszystkie Twoje troski 

rozwieją pierwiosnki.
A promienie  słońca,
niech rozświetlają 

Twe życie bez końca.

Z okazji Twoich urodzin, Mamusiu,
za wczoraj i dziś, każdym czułym
serca uderzeniem i każdym z niego
płynącym życzeniem: zdrowia, sił
i codziennej radości wraz z całusami
największej wdzięczności
za wszystkie Twoje trudy i starania
składam dziś podziękowania.
Zdrowia, szczęścia, pomyślności.


Z serca płyną Mamusiu te życzenia:
W datę Twego urodzenia
Zdrowia, szczęścia, pomyślności,
Sto lat życia, moc radości!
Zdrowie wiecznie niech Ci służy,
Uśmiech stale miej na twarzy,
Niech się spełni, o czym zamarzysz!
Niech Ci towarzyszy zgoda
Wieczna, tak jak Twa uroda.
Dni w radości niech Ci płyną,
Z serca życzy Ci...


























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz